گمرک نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز هستند

رئیس کل گمرک از نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی خبر داد و گفت: تجهیز اماکن گمرکی امری ضروری است.

محمد رضوانی‌فر، معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران در دیدار روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور ضمن تاکید بر تداوم همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برای تجهیز گمرکات کشور به دستگاه‌های آشکارساز کامیونی گفت: با توجه به دشواری شرایط کار کارکنان گمرک در مناطق مرزی و محروم تجهیز اماکن گمرکی ضروری است.

وی در این راستا خواستار حمایت جدی از گمرک در تجهیز امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شد و با اشاره به حجم کالاهایی که از مناطق آزاد و ویژه به گمرکات داخلی ترانزیت می شود، گفت: تجهیز متناسب و همسطح تمام گمرکات را در جهت ساماندهی تجارت کشور همراهی می کند.

معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران افزود: وضعیت گمرکات خصوصا در نواحی مرزی می‌بایست متناسب با حجم تجارت خارجی کشور ارتقا یابد و این امر نیازمند توجه و حمایت جدی نهادهای تصمیم‌گیر است.

رضوانی‌فر با بیان اینکه در دو سال گذشته در گمرکات کشور به اندازه تمام مدت زمان قبل از آن، دستگاه آشکارساز کامیونی نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، تصریح کرد: با این‌حال، گمرک کماکان نیازمند تجهیز به دستگاه‌های آشکارساز است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود