ساخت ۳ فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور در ۱۴۰۳

سرپرست معاونت امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از موافقت با ساخت سه فروند شناور رو-رو مسافری و اسکله راهیان نور یادمان شهدای والفجر اروند و همچنین ساخت و نصب پنج فروند اسکله شناور در سایر مناطق مورد نیاز به عنوان برنامه‌های مدنظر این سازمان در سال‌جاری خبر داد.

هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از هوشمندسازی عملیات بندری (سامانه‌های ورود و خروج وسایل نقلیه) در راستای کاهش ترافیک و تسریع در ارائه خدمات بهینه به صاحبان کالا در بنادر شرق این استان خبر داد.

توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر عامل جهش تولید است

دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران با اشاره به اینکه توسعه فعالیت‌های تولیدی و صنعتی در پسکرانه بنادر، عامل جهش تولید است، گفت: پسکرانه بنادر از ظرفیت بسیار بالایی برای اشتغال‌آفرینی و جهش تولید برخوردار هستند.

رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله‌ها و آبراه‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به انجام بیش از سه میلیون و ۸۱۴ هزار متر مکعب حجم لایروبی طی ۱۲ ماهه سال گذشته، از رشد ۴۶ درصدی این عملیات نسبت به مدت مشابه خبر داد.

ثبت بیشترین عملیات کانتینری بندر شهید رجایی در ۶ سال گذشته

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از افزایش ۱۱ درصدی عملیات کانتینری بندر شهید رجایی در ۱۴۰۲خبرداد و گفت: به رغم اعمال شدیدترین تحریم‌های دریایی و با اتکا بر ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها داخلی، سال گذشته عملیات کانتینری در این بندر به بالاترین رقم خود طی ۶ سال گذشته رسید.

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود