۳۰۰ هزار وانت بار فاقد بیمه شخص ثالث منتظر قطع سهمیه سوخت خود باشند

معاون ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت و مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث گفت: ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم برخورداری از سهمیه سوخت قرار می‌گیرند.

سید کاظم عزیزی، معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفت‌وگویی با بیان اینکه در مرحله سوم از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، وانت بارهای فاقد بیمه مشمول اعمال عدم تخصیص سهمیه سوخت قرار می‌گیرند، تصریح کرد: در همین راستا اطلاعات کامل ناوگان وانت بارهای کشور که نزدیک به ۳ میلیون دستگاه بوده است از حیث دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث بررسی شد که مشخص شد و بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وانت بار کشور یعنی بیش از ۱۰ درصد از این ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث بوده‌اند.

وی تاکید کرد: اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان از ماه‌های گذشته آغاز شده است و بخشی از این خودروها پس از اطلاع رسانی اقدام به اخذ بیمه نامه نموده‌اند.

عزیزی با بیان اینکه آمار و اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان بیمه شخص ثالث، به زودی اعلام خواهد شد، افزود: مطابق این ماده قانونی، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت مکلف است از صدور هرگونه کارت سوخت و تخصیص سهمیه سوخت برای خودروهای فاقد بیمه نامه جلوگیری به عمل آورد و در تبصره ذیل این ماده بیمه مرکزی و فراجا مکلف شده‌اند تا اطلاعات وسایل نقلیه را به صورت برخط در اختیار ستاد قرار دهند.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود