عرضه ۳۱۳ فقره ملک با ارزش 4 هزار میلیارد تومان در مزایده املاک اموال تملیکی

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی از زمان برگزاری مزایده املاک اموال تملیکی خبر داد و گفت: تعداد ۳۱۳ فقره ملک به ارزش پایه کارشناسی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عرضه شده است.

محمد فرخی، مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان اموال تملیکی پیرامون املاک مزایده ای با اشاره به مزایده ۱۰۵۱ گفت: تعداد ۳۱۳ فقره ملک با کاربری مسکونی، تجاری، اداری، صنعتی، باغ و اراضی کشاورزی به ارزش پایه کارشناسی بیش از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان عرضه شده است.

فرخی اظهار کرد: در این مزایده، املاک مهم و ارزشمند در استان های تهران، مازندران و خوزستان عرضه شده است و بیشتر املاک مطرح در مزایده مصادره ای و ضبطی از محکومین مفاسد اقتصادی هستند.

وی ادامه داد: بزرگ ترین و باارزش ترین ملک مطرح در مزایده انبار مکانیزه در نوشهر مازندران با مساحت 85000 متر مربع و قیمت پایه کارشناسی 820 میلیارد تومان است.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی همچنین اظهار کرد: متقاضیان برای شرکت در مزایده می بایست نسبت به تهیه امضای الکترونیکی یا توکن اقدام کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه متقاضیان برای شرکت در مزایده لازم است 5 درصد مبلغ پایه کارشناسی با عنوان سپزده شرکت در مزایده پرداخت کنند، گفت: تمام فرایند مزایده از طریق سامان ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.

فرخی درباره زمان برگزاری مزایده نیز گفت: این مزایده از 9 خردادماه آغاز شده و تا 19 خردادماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند در این بازه زمانی نسبت به ثبت پیشنهادات خود اقدام کنند.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود