برق ۱۰ اداره پرمصرف تهران قطع شد

۳۵۰ گروه فنی و تخصصی با هدف ارزیابی میدانی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه صرفه جویی انرژی همزمان با قطع برق ۱۰ اداره پرمصرف پایتخت، به ادارات شهر تهران، اعزام شدند.

رامین پوریا، مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن یادآوری الزام ادارات و نهادهای اجرایی به کاهش مصرف برق، مطابق با مصوبه هیأت دولت اظهار کرد: باید توجه داشت که بخش قابل ملاحظه‌ای از مصرف برق کلان شهر تهران، متعلق به پنج هزار اداره و بانک مستقر در پایتخت است.

وی ادامه داد: در صورت همکاری این دسته از مشترکان، ظرفیت کاهش مصرفی معادل با ۱۸۰ مگاوات در این حوزه وجود دارد.

رامین پوریا در ادامه با بیان اینکه بالغ بر یک هزار و پانصد مولد اضطراری در اختیار مشترکان بزرگ برق در تهران است، تصریح کرد: از این رو استفاده از این مولدها می‌تواند در ساعات اوج بار در حدود ۱۵۰ مگاوات از فشار وارد بر شبکه توزیع برق را کاهش دهد.

 افشین طوسی، مجری طرح پایش مصرف برق ادارات شهر تهران نیز با بیان اینکه روز سه شنبه؛ ۲۲ خردادماه برق ده دستگاه اداری ملی و استانی که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند توسط نیروهای فنی این شرکت، قطع شد، ، گفت: اگرچه تمامی ادارات شهر تهران، مجهز به کنتورهای هوشمند هستند اما میزان مصرف برق آنان به صورت لحظه‌ای توسط این شرکت از راه دور پایش می‌شود.

 

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود