۷۴ هزار خانوار مشمول قانونی جوانی جمعیت زمین خود را دریافت کردند

طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی تا کنون بیش از ۷۴ هزار مشمول قانون جوانی جمعیت، زمین‌های خود را به ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان دریافت کردند.

بهره‌مندی بیش از ۸۴ هزار خانوار از اجرای قانون جوانی جمعیت، واگذاری زمین به بیش از ۷۴ هزار خانوار مشمول قانونی جوانی جمعیت، تدوین و تصویب اتاق مادر و کودک، کمک در ساخت خوابگاه‌های متاهلی با همکاری دانشگاه‌ها و شورای مدیریت حوزه علمیه، پویش‌های جوانی جمعیت، راه‌اندازی ۵۰ باب اتاق مادر و کودک بین راهی در جاده‌های ۱۲ استان، استفاده از تابلوهای فرهنگی در خصوص جوانی جمعیت، خدمات مهندسی به مشمولین قانون و حمایت از ازدواج و فرزندآوری جوانان شاغل و فرزندان کارمندان وزارت راه و شهرسازی از جمله اقدامات و عملکرد ستاد جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی است.

در اجرای قانون جوانی جمعیت با وجود ماده ۳ مبنی بر سبز شدن فرم ج خانواده‌های ۳ و ۴ فرزندی با همکاری معاونت مسکن روند ثبت نام مشمولین آغاز شد که طبق آخرین آمار ۸۴ هزار و ۲۸۰ نفر از این خدمت بهره بردند.

گفتنی است،مهم‌ترین تکلیف وزارت راه و شهرسازی در قانون جوانی جمعیت، بر اساس ماده ۴ قانون جوانی جمعیت، اعطای زمین به خانواده‌های ۳ و ۴ فرزند بوده که در اولویت کاری دبیرخانه قرار گرفت.

با تشکیل کارگروه زمین و مسکن ستاد با مسئولیت دفتر اقتصاد مسکن و عضویت سازمان ملی زمین ومسکن، شرکت عمران شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا کنون بیش از ۷۴ هزار مشمول قانون، زمین‌های خود را به ارزش حداکثر یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان دریافت کردند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود