توزیع ۸ هزار تن کالای اساسی در ایام محرم و صفر  

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از توزیع بیش از ۸ هزار تن برنج، شکر، گوشت قرمز و مرغ بین هیات‌های مذهبی تهران خبر داد و گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد.

جبرئیل برادری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در اظهاراتی با اشاره به تخصیص سهمیه تنظیم بازار اقلام و کالا‌های ضروری ویژه محرم برای هیات‌های مذهبی تصریح کرد: این کالا‌ها شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است که به هیات‌های مذهبی با معرفی نامه سازمان تبلیغات و امور مساجد جهت اقامه عزای سید الشهدا (ع) عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقلام شامل ۷۵۰ تن گوشت قرمز، ۲ هزارو ۶۵۰ تن گوشت مرغ، ۳ هزارو ۲۰۵ تن برنج و یک هزارو ۴۰۰ تن شکر است، به نحوه توزیع این محصولات بین هیئت‌های مذهبی پرداخت و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده است تا توزیع این کالا‌ها با معرفی نامه امور مساجد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی در سطح شهر تهران و مباشرین درسطح شهرستان صورت گیرد.

برادری در این راستا افزود: از این رو هیات مذهبی می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه به سردخانه‌های تهرانپارس و هشت شهریور برای دریافت گوشت قرمز منجمد و مباشرین سازمان تبلیغات و امور مساجد برای دریافت برنج و شکر مراجعه کنند.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران در ادامه به قیمت این کالا‌ها اشاره و اظهار کرد: براین اساس برنج با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزارتومان، شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت قرمز منجمد (میانگین) ۳۰۰ هزارتومان و گوشت مرغ منجمد ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان در این طرح عرضه خواهد شد.

برادری همچنین از توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر خبر داد.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود