تجهیز بنگاه‌های معاملات املاک مجهز به دستگاه کارت‌خوان اندروید

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی از تجهیز بنگاه‌های معاملات املاک مجهز به دستگاه کارت‌خوان اندروید خبر داد.

یاسر دستمالچیان، دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی در اظهاراتی از مجهز شدن اتحادیه بنگاه‌های معاملات املاک به دستگاه‌های کارت‌خوان اندروید خبر داد و این امر را راهکاری برای شفافیت در پرداخت‌ها دانست.

وی ادامه داد: یکی از اتحادیه‌ها، دستگاه‌های کارت‌خوان اندروید مطابق ضوابط سازمان امور مالیاتی تنظیم کردند که در پرداخت شفافیت ایجاد می‌کند.

دستمالچیان همچنین اظهار کرد: مقرر شده است تا سایر روسای اتحادیه‌ها با همکاری سازمان امور مالیاتی در مراکز استان‌ها و در همکاری با این شرکت این کار را در مراکز استان‌ها انجام دهند تا در پرداخت مالیات‌ها تسهیلگری انجام شود و بتوانند به راحتی از طریق این کارت‌خوان‌ها با سازمان امور مالیاتی تعامل برقرار کنند.

وی همچنین افزود: طبق تبصره ۳ ماده ۷ قانون ساماندهی بازار زمین، املاک و اجاره، حق‌الزحمه هریک از خدمات مشاوران املاک توسط سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور محاسبه و به صورت خودکار در قراردادها و مبایعه نامه‌ها ثبت می‌شود.

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد: مشاوران املاک موظف هستند حق‌الزحمه را حداکثر تا مبلغ محاسبه شده توسط این سامانه و به وسیله دستگاه کارت‌خوان متصل به سامانه امور مالیاتی کشور اخذ کنند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود