کیا سول 2025؛ فیس لیفت یک خودروی بد شانس!+ عکس

کیا سول، خودرویی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود و حال قصد دارد تا با یک نسخه ویژه و کاملاً جدید وارد سال ۲۰۲۵ شود.

کیا سول؛ با عنوان خودروی بد شانس بازار ایران شناخته می شود که نسخه ویژه ۲۰۲۵آن با بدنه دو رنگ و رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی منحصر به فرد به بازار عرضه خواهد شد و شاید بتوان اینطور گفت که موضوعی برای هیجان زده شدن وجود ندارد.

این ارتقاء به داخل هم سرایت کرده است؛ سیستم صوتی ممتاز هارمن کاردن و صندلی های چرمی پارچه ای در این نسخه وجود دارند.

البته بطور کلی به نظر نمی رسد تغییر دیگری وجود داشته باشد، اما با این حال قیمت ها ۱۰۰ دلار افزایش یافته است.

در نتیجه اینطور می توان گفت که قیمت سول ۲۰۲۵از ۲۰۲۹۰ دلار (معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) شروع می شود که نسبت به قیمت پایه ۲۰۱۹۰ دلاری سال گذشته، افزایش اندکی دارد.

 

از نظر امکانات نیز، تریم ابتدایی LX بسیار ضعیف است، چرا که دارای رینگ‌های فولادی ۱۶ اینچی، سیستم نورپردازی معمولی، فرمان پلی‌اورتان و آفتاب‌گیرهایی است که فاقد روشنایی هستند. با این حال، خریداران می توانند سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطلاعات سرگرمی ۸ اینچی را سفارش دهند.

اما کیا سول با وجود اقتصادی بودن، با مجموعه ای از سیستم های کمک راننده از جمله پیشگیری از برخورد از جلو، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار خروج از خط عرضه می شود و صرف نظر از اینکه کدام تریم را انتخاب می‌کنید، همه سول‌ها از یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر بهره می برند که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۱۷۹ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به یک گیربکس متغیر هوشمند متصل است که نیرو را منحصراً به چرخ های جلو می فرستد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود