برگزاری مزایده املاک مازاد دولت به صورت هر 3 ماه یک بار

رئیس سازمان خصوصی‌سازی از برگزاری مزایده املاک مازاد دولت به صورت هر سه ماه یک بار از هفته‌های آتی خبر داد

ابراهیم بازیان، رئیس سازمان خصوصی سازی در اظهاراتی با تاکید بر اینکه مرجع ضمیر مولدسازی دستگاه‌ها هستند و در همین زمینه در استان‌ها، استانداران نقش کلیدی و محوری و تعیین‌کننده دارند، تصریح کرد: با توجه به تفویض اختیاراتی که از سوی وزیر اقتصاد به استانداران صورت گرفته است، تمامی فرایندهای مولدسازی دارایی‌های دولت در استان‌ها صورت می‌گیرد و این سازمان نقش هماهنگ‌کننده و رگولاتور در این زمینه دارد.

وی در این راستا افزود: با این تفویض اختیار، تمامی فرایندهای مولدسازی از قبیل شناسایی املاک مازاد، ارزش افزایی، قیمت‌گذاری و عرضه همگی توسط خود استان‌ها صورت می‌گیرد که همگی این موارد بایستی منطبق بر مفاد آئین‌نامه مولدسازی دارایی‌های دولت باشد.

بازیان ادامه داد: استانداران به عنوان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در استان‌ها نقش بسیار مهمی دارند.

وی با بیان اینکه طبق تفویض کاری صورت گرفته، تمامی اقدامات مولدسازی از قبیل، ارزش‌گذاری، ارزش افزایی و اعلام مازاد همگی در استان‌ها و با محوریت استاندار صورت خواهد گرفت، از برگزاری مزایده املاک مازاد دولت به صورت هر سه ماه یک بار از هفته‌های آتی خبر داد و گفت: با برگزاری این مزایدات، نوعی رقابت هم در استان‌ها برای عرضه بیشتر املاک مازاد دولت اجرا خواهد شد.

بازیان افزود: تمامی منافع حاصل از مولدسازی بایستی در خود همان استان هزینه شود، و در زمینه مولدسازی بایستی تمامی فرایند به روش از استان، با استان، برای استان و نیز از دستگاه، با دستگاه، برای دستگاه انجام شود، و بر اساس این روش، منافع حاصل از مولدسازی قطعاً در خود همان استان هزینه می‌شود و صرف پروژه‌های نیمه‌تمام خواهد شد. ‌

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود