اقدمات لازم برای مقابله با آیفون‌های قاچاق صورت نگرفته است

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به کوتاهی وزارت ارتباطات در برابر آیفون‌های قاچاق اظهار کرد: متاسفانه تاکنون اقدمات لازم برای مقابله با تلفن‌های همراه قاچاق توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام نشده است.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق در گفتگویی پیرامون اقدامات صورت گرفته برای مقابله با واردات موبایل‌های قاچاق به ویژه آیفون‌های آمریکایی 14 و 15 اظهار کرد: در حوزه تلفن همراه مواردی را در ارتباط با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی پیگیری کردیم.

وی در این راستا افزود: متاسفانه با وجود صورت جلسات و پیگیری کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اقدمات مورد نظر توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام نشد.

دهقانی‌نیا با بیان اینکه در حال حاضر همچنان پیگیر هستیم تا این سازمان موارد مورد نظر را به انجام برساند، افزود: در خصوص نشان‌های تجاری آمریکایی نیز مقام معظم رهبری فرمودند که باید برای چرا چنین کالای لوکسی که شاید حدود یک درصد جامعه مصرف‌کننده آن هستند، 30 درصد سبد ارزی خود را تخصیص دهیم.

وی افزود: این سوال، سوالِ مهم و موثری است. برخی موارد دیگری نیز در خصوص این دسته از تلفن‌های همراه وجود دارد.

دهقانی‌نیا گفت: با توجه به این موارد از منظر ما نیازی به واردات آیفون نیست، مگر اینکه دولت جدید قصد اتخاذ تصمیم جدیدی در این حوزه را داشته باشد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود