پیگیری ۷۵ هزار دادخواست کارگری در سال با اولویت عدم پرداخت عیدی و حقوق و دستمزد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از وجود ۲۱ هزار تعاونی ثبت شده در استان تهران خبر داد و از پیگیری حدود ۷۵ هزار دادخواست کارگری در سال با اولویت عدم پرداخت عیدی و حقوق و دستمزد خبر داد.

محمد آذرپناه، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران از ثبت ۲۱ هزار تعاونی در استان تهران خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۱ هزار و ۳۰۰ تعاونی فعالند.

وی در این راستا تصریح کرد: براین اساس این تعداد تعاونی ۵۱۸ هزار نفر عضویت دارند و بیش از ۶۰۰ هزار نفر نیز در شرکت‌های توانی مشغول کار هستند.

آذرپناه در ادامه به پیش بینی مشوق‌ها برای فعالان تعاونی اشاره کرد و گفت: در قانون برای تعاونی ها حدود ۲۵ درصد معافیت مالیاتی و مشوق‌های بیمه‌ای در نظر گرفته شده که در برنامه هفتم توسعه نیز دیده شده است.

وی گفت: در بخش تسهیلات بانکی نیز هر سال شبکه بانکی هزاران میلیارد تومان وام و تسهیلات پرداخت می‌کند که سال گذشته در کل استان تهران ۲۵۰ میلیارد تومان وام به بخش تعاون پرداخت شد.

آذرپناه تصریح کرد: خوشبختانه هیچ محدودیتی برای پرداخت تسهیلات نداریم و به هر تعاونی که طرح قابل توجیه داشته باشد وام تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران در ادامه از پیگیری حدود ۷۵ هزار دادخواست کارگری در سال با اولویت عدم پرداخت عیدی و حقوق و دستمزد خبر داد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود