برگزاری  ۳۷۹ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط/ حراج‌های خرده فروشی؛ راهکاری برای مقابله با رانت و فساد در حراج‌های حضوری

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از برگزاری  ۳۷۹ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط خبر داد و اظهار کرد: تعداد پیشنهاد‌های ارائه شده توسط خریداران ۳۲ هزار و ۵۳۴ مورد اعلام شده است.

حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه از ابتدای فرودین ماه تا پایان تیرماه 1403، در حدود ۳۷۹ مرحله حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط با عرضه کالا‌های مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد صورت گرفته است، گفت: در این حراج ها، ۶ هزار و ۴۲۵ ردیف کالایی عرضه شد که ۶ هزار و ۲۳۰ مورد کالا به فروش رفت.

وی ادامه داد: تعداد پیشنهاد‌های ارائه شده توسط خریداران ۳۲ هزار و ۵۳۴ مورد اعلام شده است.

خالقی با بیان اینکه خریداران در این حراج ها، می‌توانند قیمت‌های پیشنهادی بر روی کالا‌ها را که توسط سایر خریداران ارائه می‌شود را ببینند.

 مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه قیمت کالا‌های حراجی این سازمان توسط کارشناسان ارائه می‌شود که حدود نصف قیمت کالا‌ها در بازار است و در حراج این قیمت‌ها بالا می‌رود، ادامه داد: ۲۶ میلیون تومان قیمت پیشنهادی کارشناسان در حراج کالا‌های برخط این سازمان است که در نهایت ۵۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

وی همچنین افزود: حراج‌های خرده فروشی از رانت و فساد در حراج‌های حضوری جلوگیری کرده است و از این رو برگزاری حراج‌های برخط زمینه را برای حضور همه مردم فراهم می‌کند که به صورت شفاف و با عدالت محوری است.

خالقی همچنین اظهار کرد: سامانه  ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی  برای عرضه کالا‌ها هر هفته از سوی استان‌های مختلف فعال است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود