هوش‌ مصنوعی به کمک ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده می‌آید

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به امکان ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده به کمک هوش‌ مصنوعی، تصریح کرد: در آینده نزدیک و با استفاده از هوش مصنوعی، امکان ساخت سالیانه ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

محمد آئینی، مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل پنجره واحد بازآفرینی شهری ایران اظهار کرد: ۷۰۰ شهرداری بصورت جدی وارد حوزه بازآفرینی شهری شده اند.

وی در این راستا تصریح کرد: در این بین نباید از نقش مهم بخش خصوصی غافل شد، بخش خصوصی از امکانات بیشتری برای استفاده از فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی برخوردار است و با توجه به این موضوع انتظار می‌رود به کمک استفاده از هوش مصنوعی در حوزه بازآفرینی شهری این امر شتاب بیشتری بگیرد.

آئینی افزود: در بازآفرینی شهری همواره کیفیت بر کمیت ارجح است و استفاده از فضای هوش مصنوعی کمک مهمی به ارتقای کیفیت بازآفرینی می‌کند.

وی ادامه داد: هوش مصنوعی می‌تواند در تهیه طرح‌های کارآمد و با کمترین نقطه ضعف و از سوی دیگر در اجرا در بازآفرینی شهری مؤثر واقع شود و از این رو امیدواریم استفاده از هوش مصنوعی فتح بابی برای تحول کیفی در حوزه بازآفرینی شهری باشد.

مدیر عامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همچنین گفت: در آینده نزدیک و با استفاده از هوش مصنوعی، امکان ساخت سالیانه ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود