پرداخت۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به زنبورداران

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور از پرداخت۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به زنبورداران طی 3 سال گذشته خبر داد.

امیر معین، مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با اشاره به پرداخت حدود ۵۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به سهامداران صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور طی مدت ۳ سال اخیر ، اظهار کرد: از این عدد ۲۲۶ میلیارد ریال تسهیلات با کارمزد ۴ درصدی و دوره بازپرداخت یک ساله و باقی در قالب تأمین نهاده و وام مرابحه انجام شد.

وی تصریح کرد: از محل سرمایه داخلی این صندوق در ۳ سال گذشته ۱۴۵۰ تن شکر و ۲۲۰ تن خوراک زنبورعسل میان زنبورداران توزیع شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور ادامه داد: گردش مالی ۱۱۰ میلیارد ریالی در بخش زنبورداری از مزیت‌های راه اندازی بازارهای مستقیم و غیرمستقیم محصولات زنبورداران کشور توسط این صندوق است.

وی در ادامه با اشاره به سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور نیز بیان کرد: سرمایه ثبتی این صندوق در ابتدای دولت سیزدهم ۲۱۵ میلیارد ریال بود که طی یک دوره افزایش، این سرمایه به ۲۷۱ میلیارد ریال رسید و اکنون در مرحله جدید افزایش سرمایه ۳۰ میلیارد ریالی هستیم.

وی تصریح کرد: ۴۷ درصد سرمایه صندوق، سهم دولت و ۵۳ درصد سهم بخش خصوصی شامل اتحادیه‌ها و تشکل‌های ملی، استانی و شهرستانی تولیدکننده زنبور عسل کشور است.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور تاکید کرد: یکی از برنامه‌های اصلی ما، ایجاد مسیرهای صادراتی است تا محصولات گواهی شده عسل وارد بازارهای جهانی شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود