نهضت ملی مسکن زیر سایه دلالان

 دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به به وجود رانت در طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در نهضت ملی مسکن بی‌انضباطی وجود دارد.

فرشید پورحاجت، دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان در گفتگویی با بیان اینکه وضعیت کنونی نهضت ملی مسکن به هیچ عنوان مثبت ارزیابی نمی شود، به وجود رانت در طرح نهضت ملی مسکن اشاره و اظهار کرد: شوربختانه امروز مشاهده می‌کنیم که پروژه‌های نهضت ملی مسکن طی یک رانت و تحت عنوان کارگزاری از سوی برخی شرکت‌ها در بین سازندگان توزیع می‌شود.

فرشید پورحاجت در این راستا ادامه داد: اشخاصی که اهلیت آنها مشخص نیست تحت عنوان کارگزار توزیع کار نهضت ملی مسکن را انجام می‌دهند که باید برای بررسی دقیق این فرآیند عجیب نهادهای نظارتی ورود سریع و جدی داشته باشند.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان در ادامه به پیام فردی اشاره کرد که مدعی شده است، در شهر دزفول می‌تواند 400 تا 4000 واحد نهضت ملی مسکن را بدون بورکراسی‌ها معمول واگذار کند.

وی با طرح این پرسش که این اشخاص چه کسانی هستند، تصریح کرد: ظاهرا این افراد دلال هستند و زمانی که می‌گوییم در نهضت ملی مسکن بی‌انضباطی وجود دارد، یعنی امثال این موضوع.

فرشید پورحاجت با طرح این پرسش که بر اساس چه متر و معیاری واحدهای نهضت ملی مسکن برای توزیع به فرد یا شرکتی واگذار شده است، تصریح کرد: شرکتی که در این راستا مدعی است، تحت عنوان کارگزاری در حال توزیع ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در بازار است.

وی همچنین ادامه داد: شرکت کارگزار بابت واگذاری هر واحد نهضت ملی مسکن یک میلیون تومان پول می‌گیرد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود