نوسان قیمت قند و شکر در مرداد 1403 چقدر بوده است؟

مرکز آمار ایران نوسان قیمت برخی اقلام خوراکی در مرداد ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور در مرداد ماه ۱۴۰۳  به شرح زیر است:

در گروه نان و غلات، اقلام شیرینی خشک با ۱.۹ درصد و ماکارونی با ۱.۲ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به رشته آش با ۲.۹- درصد است.

در گروه گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به اقلام ماهی قزل‌آلا با ۲.۲ درصد و مرغ ماشینی با ۱.۳ درصد است.

در گروه لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به دوغ پاستوریزه با ۲.۴ درصد و ماست و کره پاستوریزه با ۱.۵ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به روغن نباتی جامد با ۱.۰- درصد است.

در گروه میوه و خشکبار، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به پرتقال با ۴.۲ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به هلو با ۱۶.۳- درصد و خربزه با ۶.۲- درصد است.

در گروه سبزیجات و حبوبات، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به گوجه فرنگی با ۱۸.۱ درصد و بادمجان با ۱۰.۴ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به پیاز با ۳.۲- درصد و سیب زمینی با ۲.۱- درصد است.

در گروه قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به سس گوجه فرنگی با ۵.۲ درصد و قند با ۴.۷ درصد است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود