دارایی هر یک از میلیونر‌های دیجیتالی در سطح جهان چقدر است؟

میلیونر‌های دیجیتالی در سطح جهان شاهد روند افزایشی بوده است و طبق گزارش‌های منتشر شده، جهان امروز شامل ۱۷۲.۳ هزار میلیونر است که هر یک از آن‌ها بیش از یک میلیون دلار ارز دیجیتال دارند.

طبق گزارش منتشر شده از سوی شرکت هنلی و شرکا که در زمینه ثروت و سرمایه گذاری بین المللی فعالیت می‌کند، افزایش قیمت ارز‌های دیجیتال به رهبری بیت کوین سبب افزایش تعداد میلیونر‌های جهان شده است.

براین اساس جهان امروز شامل ۱۷۲.۳ هزار میلیونر است که هر یک از آن‌ها بیش از یک میلیون دلار دارایی‌های رمزنگاری شده دارند و این امر نسبت به سال گذشته ۹۵ درصد افزایش داشته است.

تعداد میلیونر‌های بیت کوین با افزایش ۱۱۱ درصدی به ۸۵.۴ هزار میلیونر، پس از اینکه قیمت واحد از ۴۲.۶ هزار دلار در پایان سال گذشته به میانگین ۶۲ هزار دلار در حال حاضر افزایش یافت.

البته باید به این نکته توجه داشت که، تعداد میلیونر‌های ذکر شده در این گزارش تنها شامل افرادی می‌شود که در بازار ارز‌های دیجیتال فعال هستند.

از سوی دیگر ارزش کل بازار دارایی‌های کریپتو در حال حاضر به ۲.۳ تریلیون دلار رسیده است که در مقایسه با ۱.۲ تریلیون دلار در ابتدای سال گذشته، ۸۹ درصد افزایش داشته است.

گفتنی است، رده‌های بالای ثروت ارز‌های دیجیتال نیز به طور قابل توجهی شاهد گسترش بوده است، به طوری که تعداد میلیونر‌های ارز‌های دیجیتال یا افرادی که دارایی ارز‌های دیجیتال ۱۰۰ میلیون دلار یا بیشتر هستند، با ۷۹ درصد افزایش به ۳۲۵ نفر رسیده است.

دومینیک وولک، رئیس گروه مشتریان خصوصی در هنلی و شرکا، مدعی شده است که رشد سریع ناشی از معرفی ETF ارز‌های دیجیتال در بازار‌های مالی بزرگ بوده است و طبق ادعای وی چشم انداز ارز‌های دیجیتال برای سال ۲۰۲۴ چندان شبیه به پیشینیان خود نیست، چراکه فقط بیت کوین در ماه مارس به بیش از ۷۳۰۰۰ دلار افزایش یافت که بالاترین سطح آن تا کنون است.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود