کیفیت گوشت قرمز وارداتی پایین است/مردم قدرت خرید گوشت قرمز را ندارند

رئیس اتحادیه گوشت قرمز تاکید کرد: گوشت‌های وارداتی نمی‌تواند کیفیت گوشت‌های ایران را داشته باشد.

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت قرمز در گفت‌وگویی به میزان خرید گوشت قرمز طی ماه‌های گذشته اشاره و اظهار کرد: بازار گوشت قرمز در حال حاضر بسیار مسکوت است و مردم قدرت خرید ندارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این با توجه به فصل گرما میزان تقاضا و مصرف گوشت قرمز کاهش پیدا می کند و از این رو در مغازه‌های گوشت فروشی خرید بسیار کم و تقاضا کاهش یافته است.

ملکی با تاکید بر ضعیف بودن بازار و کاهش میزان خرید گوشت نیز اظهار کرد: گوشت قرمز به دلیل گرانی دام زنده بسیار گران است و هم اکنون نیز در بازار قیمت آن ۳۲۰ هزار تومان است، پس از ذبح نیز قیمت آن افزایش می‌یابد و در نتیجه بازار در شرایط فعلی قرار می‌گیرد.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز گفت: طی یک الی دو هفته گذشته قیمت گوشت قرمز شاهد کاهش ۲۰ الی ۳۰ هزار تومانی بوده است و  این نیز بدلیل بازار ضعیف‌ است و قدرت خرید پایین مردم است که حرکت به سمت مهرماه و خنک‌تر شدن هوا میزان مصرف گوشت قرمز افزایش خواهد یافت و امیدواریم که گوشت‌های تنظیم بازار بتواند بازار را آرام نگهدارند تا در این زمینه چالشی ایجاد نشود.

وی درباره کیفیت گوشت‌های وارداتی و تنظیم بازار نیز گفت: گوشت‌های گوسفندی ایران بسیار کیفیت بالایی دارد. گوشت‌های وارداتی نمی‌تواند کیفیت گوشت‌های ایران را داشته باشد ولی به‌ هر حال برای تامین و تنظیم بازار نیاز است که گوشت‌های وارداتی نیز در بازار وجود داشته باشند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود