بازار لوازم التحریر راکد است

نایب رئیس اتاق اصناف تهران با اشاره به وضعیت حاکم بر این روزهای بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس گفت: بازار راکد است و در صورتی که این وضعیت تا روزهای آینده تداوم یابد، فروشنده مجبور است کالا را با قیمت مناسب بفروشد.

محمدرضا فرجی تهرانی،  نایب رئیس اتاق اصناف تهران در اظهاراتی با اشاره به بازگشایی مدارس و وضعیت تولیدات نوشت افزار و کیفیت آن‌ها نسبت به کالاهای خارجی گفت: با توجه به کیفیت بیشتر کالای لوازم‌التحریر خارجی، قیمت این لوازم بالاتر است و از این رواقشار مختلف با توجه به میزان بودجه ای که دارند به سمت خرید نوشت افزار ایرانی یا خارجی می‌روند.

وی در ادامه به نوشت افزار ایرانی و طراحی آن ها اشاره کرد و گفت: براین موضوع معتقدم که باید تغییراتی در طراحی‌ها صورت گیرد، چرا که تولید نوشت‌افزار با برخی از شخصیت‌های محبوب در انیمیشن‌هایی که حتی در رسانه ملی نیز پخش می‌شود برای دانش‌آموزان بسیار جذاب خواهد بود و از سوی دیگر این موضوع در حالی است که برخی از این انیمیشن‌های محبوب مربوط به دوران بچگی والدین آن‌ها نیز می‌شود.

فرجی تهرانی به تاثیر رنگ‌بندی نوشت‌افزارها در انتخاب دانش آموزان نیز اشاره و تاکید کرد: بچه‌ها عاشق رنگ‌ها هستند و باید در تولید نوشت‌افزار حتما به این موضوع توجه کرد، این در حالیست که سایر کشورها به درستی با شناخت رنگ‌ها اقدام به تولید لوازم التحریری می‌کنند که حتی برای افراد بزرگسال نیز جذاب است.

نایب رئیس اتاق اصناف تهران ادامه داد: برخی از لوازم‌التحریرهای داخلی با کیفیت بالا، قیمت‌های بالایی نیز دارند اما باز هم از لحاظ کیفیت با نوشت افزار خارجی برابری نمی‌کنند.

وی با اشاره به قیمت لوازم‌التحریر اظهار کرد: بازار راکد است و چنانچه این وضعیت تا روزهای آینده ادامه داشته باشد، فروشنده مجبور است  کالا را با قیمت مناسب بفروشد.

 فرجی با بیان اینکه در این میان برخی از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه تولید اقدام به چاپ بی‌کیفیت می‌کنند، اظهار کرد: از این رو مردم برای اطمینان از کیفیت کالای خریداری شده، به صورت حضوری لوازم‌التحریر مورد نیاز را از فروشندگان دارای پروانه کسب در سراسر کشور خریداری کنند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود