عرضه شکر با قیمتی ارزان‌تر از نرخ مصوب/ قیمت شکرهای بسته‌بندی چقدر است؟

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی با تاکید بر اینکه کمبودی در حوزه شکر نداریم، گفت: حتی این محصول با قیمت کمتر از قیمت مصوب نیز عرضه می‌شود.

رضا کنگری، رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی در گفت‌وگویی پیرامون دلیل ناترازی قیمت‌ خرید و عرضه شکر اظهار کرد: علت این ناترازی‌ها نبود اتحادیه بنکداران در سامانه بازارگاه و مشخص نبودن منبع تامین بنکداران مواد غذایی بود که از بازار آزاد به نرخ‌های متفاوت تهیه می‌شد.

وی در این راستا تصریح کرد: با توجه به این موضوع مشکلاتی در قیمت به وجود آمده بود که این مشکل رفع شده و در حال توزیع است و همین امر سبب ثبات در بازار شده است.

کنگری ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد بنکداران به بازارگاه متصل شدند به قیمت مصوب ۳۸ هزار و ۵۰۰ تومان تامین و به قیمت مصوب ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف‌کننده نهایی می‌رسد و در این زمینه هیچ مشکلی نداریم.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی گفت: کمبودی در حوزه شکر نداریم و حتی با قیمت کمتر از قیمت مصوب نیز عرضه می‌شود.

وی در اداه درباره شیوه صحیح توزیع نیز اظهار کرد: نظام توزیع در برخی زمینه‌ها همچون شکر مشکلاتی داشت که پیگیری‌ها و مکاتباتی انجام شد تا مشکل حل شود و در این زمینه دیگر مشکلی نداریم، اما در حوزه برنج به دلیل اینکه فصل برداشت برنج ایرانی است و ما در فصل ممنوعیت برداشت برنج ایرانی قرار داریم، برنج خارجی در بازار کم شده و این موارد موجب افزایش قیمت برنج در کشور است.

رئیس اتحادیه صنف بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه میزان عرضه و تقاضای شکر در کشور با هم مطابقت دارد و هیچ چالشی در این زمینه نداریم، نیز گفت: شکرهای بسته‌بندی نیز ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده و بر روی محصولات این قیمت درج می‌شود و تنها به همان قیمت به فروش می‌رسد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود