موجودی صندوق بهینه سازی مصرف انرژی چقدر است؟

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران با اشاره به ارائه تسهیلات ارزی برای توسعه تجدیدپذیرها گفت: موجودی صندوق بهینه سازی، حدود ۵۰ همت است.

محسن طرزطلب، رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران از تخصیص تسهیلات ارزی برای توسعه تجدیدپذیرها خبر داد و تصریح کرد: جزییات اختصاص آن به زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه این تسهیلات بدون محدودیت است و روش پرداخت آن به اطلاع متقاضیان رسانده خواهد شد، اظهار کرد: تدابیر لازم برای این مساله اندیشیده شده است.

محسن طرزطلب با اشاره به اختصاص تسهیلات تبصره ۱۸ برای توسعه تجدیدپذیرها گفت: به‌منظور تسهیل شرایط برای صنایع کوچک مستقر در شهرک‌های صنعتی برای توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر اقداماتی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری برق ایران به موجودی حدود ۵۰ همت در صندوق بهینه سازی، اشاره کرد و گفت: از این رو در تلاش هستیم تا از این بخش نیز تسهیلاتی برای توسعه تجدیدپذیرها در نظر گرفته شود.

وی ضمن اشاره به ناترازی‌ برق در کشور و لزوم حل آن نیز تاکید کرد: حل ناترازی کار ویژه می طلبد و بدون کار ویژه این مهم شدنی نیست.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود