تامین مالی؛ مهمترین چالش نهضت ملی مسکن

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر اینکه کیفیت ساخت و ساز با رتبه‌بندی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی بهبود می‌یابد، تامین مالی را مهمترین چالش نهضت ملی مسکن دانست.

محمدمهدی حیدری، رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در اظهاراتی ضمن اشاره به اهمیت رتبه‌بندی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی گفت: ماه‌هاست با انجمن صنفی و تولیدکنندگان سازه‌های فولادی در حال رایزنی هستیم تا به نتیجه‌گیری در این زمینه دست یابیم.

وی در این راستا به کیفیت ساخت و سازها اشاره کرد و گفت: طرحی در دستور کار قرار داده شده است تا از ظرفیت کارخانجات در زمینه تولید قیر و آسفالت استفاده کنیم و این مدل را با کمک انجمن صنفی در صنعت سازه‌های فولادی نیز پیگیری خواهیم کرد.

حیدری در ادامه تامین مالی را مهمترین چالش نهضت ملی مسکن دانست و ادامه داد: از این رو باید شیوه‌های مشارکتی با وزارت راه و شهرسازی مکتوب شود تا از توان تولیدکنندگان سازه‌های فولادی برای رفع معضل مسکن کشور بهره‌مند شویم.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی پیشنهاد کرد تا برای آغاز، سازه‌های فولادی در ساختمان‌های دولتی از جمله بیمارستان‌ها پیاده‌سازی شود.

حیدری همچنین تصریح کرد: در قالب مدل مشارکتی با وزارت راه و شهرسازی، می‌توانیم از توان تولیدکنندگان سازه‌های فولادی استفاده و معضل مسکن کشور را برطرف کنیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود