فریب پیامک های جعلی ثبت نام و سود سهام عدالت را نخورید!

پیامک‌های جعلی درباره ثبت‌نام سهام عدالت ادعا میکنند که برای ثبت‌نام سهام عدالت باید اطلاعات شخصی و حتی پولی را واریز کنید.

توی دنیای دیجیتال حال حاضر، زندگی ما واقعا به تکنولوژی‌های ارتباطی و اینترنت وابسته شده. با گوشی‌هوشمندمون، به راحتی به تمام جوانب زندگیمون دسترسی داریم. از ارسال پیام و تماس تا مدیریت امور مالی و حتی سرگرمی. این تکنولوژی‌ها قسمت جدایی از زندگیمون شدن. اما اینکه به این راحتی و ارتباط نه یعنی که هیچوقت با تهدیدات امنیت مالی روبرو نمیشیم.

یکی از تهدیدات تازه که اخیراً بوجود اومده و در اوج فریب‌های مالیه، پیامک‌های جعلی در مورد سهام عدالته. این پیامک‌ها به شماره‌های موبایل مردم ارسال میشن و ادعاهای دروغین درباره ثبت‌نام یا دریافت سود سهام عدالت میکنن. ظاهراً این پیامک‌ها به زبون فارسی درست و بدون اشتباه نوشته شدن و به نظر میاد که از منبع رسمی ارسال شدن. ولی واقعیت اینه که تمام اطلاعاتی که تو این پیامک‌ها گفته شده کذبه و هدف نهاییشون ازت گرفتن اطلاعات شخصی و مالی و حتی پول نقده.

پیامک‌های جعلی درباره ثبت‌نام سهام عدالت ادعا میکنن که برای ثبت‌نام سهام عدالت باید اطلاعات شخصی و حتی پولی رو واریز کنی. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره ملی، شماره حساب بانکی و اطلاعات مالی حساس دیگه. افرادی که این پیامک‌ها رو میفرستن سعی دارن با ترتیبات دروغین و فریب ازت اطلاعات مالیت رو بگیرن.

پیامک‌های جعلی درباره دریافت سود سهام عدالت هم بهت اعلام میکنن که تو به عنوان یه سهام‌دار حق دریافت سود سهام عدالت داری و برای این کار باید پولی رو به یه حساب مشخص واریز کنی. این پیامک‌ها ممکنه بهت بگن که فرصت محدودی برای واریز پول داری و باید سریعاً انجام بدی. این تهدید به دلیل فشار زمانی که ایجاد میکنه ممکنه بعضی از افراد رو به واریز پول ترغیب کنه.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود