بساط مشاوران املاک متخلف در پردیس جمع آوری شد/ شناسایی ۱۲۰ مشاور املاک متخلف در پردیس

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: حدود ۱۲۰ مشاور املاک متخلف در پردیس شناسایی و بساط متخلفان و سوداگران جمع آوری شده است.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت و گو با خبرنگار  روزمرگی اقتصاد  با اشاره به پیگیری و پلمب مشاوران املاک متخلف در شهر پردیس گفت: پیگیری برای جلوگیری از فعالیت مشاوران املاک متخلف در پردیس ادامه دارد و اجازه نخواهیم داد با ورود این افراد شاهد فروش واحدهای مسکن مهر به دلالان و سوداگران باشیم.

وی ادامه داد : پیش از این مشاوران املاک در پردیس با همکاری دلالان و سوداگران اقدام به فروش واحدهای مسکن مهر متقاضیان می کردند به طوری که با فریب دادن آنها و یا راضی کردن آنها به فروش با قیمت پایین بخش عمده ای از واحدهای مسکن مهر را خریداری و آنها را خالی نگه می داشتند.

او اظهار کرد: بخش عمده ای از این واحدها خالی بود که خوشبختانه با شناسایی و جریمه مشاوران املاک بخش عمده ای از این واحدها به بازار عرضه شده است.

محبت خواه با بیان اینکه برخی از مشاوران املاک در پردیس بیش از ٢٠٠ واحد مسکونی را در اختیار داشتند، بیان کرد: افرادی در مشاوران املاک در مقطع زمانی این واحدها را با قیمت ۵٠ میلیون تومان خریداری و احتکار کرده بودند و این واحدها را به قیمت ٣ میلیارد هم به فروش می‌رساندند که این افراد را شناسایی و جلوی این روند را گرفتیم. 

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت:حدود ۱۲۰ بنگاه معاملات املاک غیرمجاز هم در پردیس شناسایی و ۶۰ بنگاه تعطیل شدند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود