متقاضیانی که چشم انتظار تغییر قیمت ها هستند

در حالی که بسیاری از متقاضیان پیش از این به دنبال خرید ملک خود بودند این روزها دست از خرید کشیده و منتطر تغییر قیمت ها هستند.

در حالی که به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم طبق هرسال باید نرخ خرید وفروش مسکن افزایش یابد اما بررسی های میدانی حاکی از آن است که متقاضیان مسکن با وجود اینکه قیمت مسکن کاهش یافته اما تمایلی به خرید مسکن در بازار وجود ندارد.

به گفته یکی از مشاوران املاک در منطقه ۱۴ تهران به خبرنگار روزمرگی اقتصاد در سال های گذشته بازار مسکن در ماه های پایانی سال رونق خوبی داشت و بسیاری از  معاملات مسکن در همین ماه ها انجام می شد اما در حال حاضر به دلیل شرایط  ارزی کشور و همچنين به دلیل اقتصادی خریداران مسکن انگیزه ای برای ورود به این بازار را ندارند.

همچنين یکی دیگر از مشاوران املاک در منطقه ۲۲ تهران با تاکید بر اینکه بازار مسکن در شرایط رکود تورمی به سر می برد گفت: بسیاری از متقاضیان که در ماه های گذشته به دنیال خرید مسکن بودند امروز دیگر تمایلی به خرید ندارند و با وجود آنکه چندین بار تماس گرفته و به آنها می گوییم ملک مورد نظر خود را پیدا کرده ایم انگیزه ای برای خرید ندارد و می گویند فعلا دست نگه داشته ایم تا ببینم بازار به چه سمتی می رود.

این در حالی است که خریداران مسکن هم از افزایش قیمت ملک توسط مالکان خبر می دهند و می گویند مالکان به دلیل شرایط اقتصادی و ارزی کشور دیگر تمایلی به عرضه ملک خود با قیمت های حتی هفته قبل ندارند و اعلام می کنند که به دلیل افزایش قیمت ارز قیمت ملک آنها هم تغییر کرده و حتی برخی از آنها دیگر تمایلی به فروش ندارند و منتظر هستند ببيند بازار به کدام سمت می رود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود