متقاضیان در دوراهی حذف و باقی ماندن در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

در حالی که دولت مدعی است که متقاضیان ۲۰۰ همت برای پروژه‌های مسکن پرداخت کرده‌ اند همچنان پیامک‌های تهدید آمیز برای حذف متقاضیان ارسال می‌شود.

تا  امروز همواره تمامی  مدیران شهرهای جدید اعلام می‌کنند که بسیاری از متقاضیان آورده‌های خود را پرداخت نمی‌کنند و همین امر باعث کند شدن روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن شده است.  

در جدیدترین آمارها اعلام شد که تا به امروز ۲۰۰ همت توسط متقاضیان پرداخت شده است در حالی که میزان پرداخت تسهیلات که بخش عمده‌ای از پروژه‌ها باید از همین طریق تکمیل شود تنها ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است.

با توجه به تهدیدات پیامکی که متقاضیان می‌شوند که تعداد زیادی از آنها انصراف دهند و دیگر تمایلی برای تکمیل آورده برای تحویل پروژه نداشته باشند.

طبق قانون باید تمامی بانک‌ها ۲۰ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص  دهند اما سهم آنها در این بخش تنها یک درصد است.

هادی عباسی معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و در پاسخ به سوال خبرنگار روزمرگی اقتصاد در خصوص حذف شدن متقاضیان در صورت عدم تکمیل آورده گفت: سعی می‌کنیم که متقاضی را حذف نکنیم اما اگر متقاضیان آورده‌های خود را تکمیل نکنند به انتهای لیست می‌روند.

چندی پیش جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران به خبرنگار ما گفته بود که تا پایان امسال پیامک‌های اخطار برای تکمیل آورده متقاضیان ارسال می‌کنند بعد از آن تمامی متقاضیانی که آورده‌های خود را تکمیل نکنند حذف خواهند شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود