افتتاح ۱۳ هزار واحد مسکن مهر پردیس در سال ۱۴۰۳

مديرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: طی امسال با استفاده از ظرفیت پیمانکاران جدید ۱۳هزار واحد با تمامی امکانات به بهره برداری می رسد.

ساخت مسکن مهر یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها درچند سال گذشته بوده است. مسکن مهری که چندین دولت را درگیر خود کرده و همین موضوع خود باعث شده است که دو دهه متقاضیان چشم انتظار تحویل واحدهای خود باشند.

این دولت در جدیدترین اظهار نظر گفته است که پرونده مسکن مهر را خواهیم بست.  بررسی‌ها حاکی از آن است که  این اقدام در شهر جدید پردیس به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن برسد.

خلیل محبت خواه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت وگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد با بیان اینکه  سال گذشته ۱۶ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به بهره برداری رسیده گفت: تمامی این واحدها با تکمیل زیر ساخت‌ها و امکانات زیربنایی و روبنایی همراه بوده است. دولت در تلاش است که باقی مانده این واحدها که حدود ۱۳ هزار واحد است را امسال به متقاضیان تحویل دهد.

محبت خواه با بیان اینکه از این ۱۳ هزار واحد، ۳هزار واحد در خردادماه تحویل داده می‌شود گفت: ۱۰ هزار واحد باقی مانده در مراحل مختلف قرار دارد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اظهار کرد: ۲۹ هزار و۸۲۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس هدف گذاری شده بود که از این تعداد ۱۶هزار واحد باقی مانده و مابقی هم تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید اما به شرطی که  پیمانکاران و سازندگان در این مرحله همکاری کنند.

وی تاکید کرد: ۵ هزار واحد از واحدهای مسکن مهر در مرحله خاک هستند که بعد از گذشت ۱۰ سال به دلیل پیمانکاران کم کار این واحدها هنوز به مرحله پیشرفت کم هم نرسیده‌اند.

محبت خواه یادآور شد: امیدواریم با حمایت‌های مالی و استفاده از پیمانکاران پر تلاش بتوانیم این واحدها را هرچه سریعتر به بهره برداری برسانیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود