ساخت بیش از 3 هزارواحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در زنجان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به ساخت بیش از 3 هزارواحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در زنجان گفت: ۲۵۰۰ واحد مسکونی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر زنجان در دست ساخت است.

رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در گفتگویی با اشاره به ساخت سه هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی در زنجان اظهار کرد: اجرای موفق این طرح در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان به تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی از فعالیتهای ارزشمند این نهاد انقلابی است.

وی تصریح کرد: مشارکت بانک ها در ارائه تسهیلات و آورده به موقع متقاضیان ۲ عامل مهم در تکمیل و واگذاری هرچه سریع تر پروژه های مسکن ملی است که این راستا، همه دستگاه‌های ذی ربط و خدمات رسان باید بمنظور فراهم کردن و ایجاد زیرساخت‌ها برای اجرای پروژه‌های مسکن پای کار باشند تا پروژه‌ها به موقع به مردم واگذار شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ادامه به پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه های نهضت ملی مسکن در هیدج اشاره و اظهار کرد: مشارکت بیشتر مردم در تکمیل طرح نهضت ملی مسکن استان اهمیت بسزایی دارد و در حال حاضر پروژه نهضت ملی مسکن هیدج در چهار فاز ( ۹۶ واحدی، ۲ فاز ۸۰ واحدی و ۹۸ واحدی) در دست ساخت است.

خواجه ای با اشاره به رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و ارتقای کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد که از اولویت‌های مهم این نهاد است، اظهار کرد: علاوه بر اهمیت دادن به کمیت پروژه ها، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت مقررات ملی ساختمان و مسائل فنی از سوی متخصصان و ناظران بنیاد مسکن در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن مد نظر قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان در پایان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان نیمه دوم سال جاری با پیگیری‌های جدی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن را تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود