فروش میلیونی کارتن خالی یخچال و فریزرهای کره‌ای !

سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه بخشی از لوازم خانگی کره‌ای موجود در بازار، تقلبی هستند، اظهار کرد: فروش کارتن خالی یخچال و فریزرهای کره‌ای حتی تا چند میلیون تومان در فروشگاه‌های اینترنتی مهر تاییدی است بر ادعای تقلبی بودن این کالاها!

دست‌اندرکاران حوزه‌های مختلف از جمله پوشاک و دخانیات، فروش بخشی از کالاهای قاچاق را به دست‌فروشان نسبت می‌دهند و از سوی دیگر ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز بر این امر اعتقاد دارد که دست‌فروشان بیشتر فروشنده کالای تقلبی هستند و با توجه به این موضوع که محاسبه دقیق آمار کالای قاچاق ممکن نیست، اما رقمی که از سوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز اعلام می‌شود، به مراتب کمتر از آن است که برخی حوزه ها در این راستا اعلام می کنند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز  در گفتگویی پیرامون این موضوع ضمن اشاره به ادعاهای مطرح شده در رابطه با فروش کالاهای قاچاق از سوی دست فروش‌ها، اظهار کرد: اطلاعاتی مبنی بر اینکه دستفروش‌ها به صورت سازمان یافته کالای قاچاق عرضه کننده وجود ندارد و ما این موضوع را قبول نداریم.

وی در این راستا افزود: بیش از ۹۵ درصد دستفروش‌ها، با جعل برند، کالای تقلبی عرضه می‌کنند و فروشنده کالای قاچاق نیستند.

دهقانی‌نیا ادامه داد: با فروش پوشاک دست دوم از سوی دست فروش‌ها به دلیل اینکه با سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد باید برخورد شود.

وی تاکید کرد: شاخص تشخیص کالای قاچاق، شناسه کالا است.

سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در ادامه تصریح کرد: تاکنون برخی تولیدکنندگان پوشاک هنوز شناسه کالا را بر روی محصولات خود درج نکرده‌اند.

وی در ادامه با بیان اینکه براساس مشاهدات میدانی حدود ۱۰ درصد بازار پوشاک به کالای قاچاق اختصاص دارد، اظهار کرد: در این میان کالای تقلبی هم در این بازار زیاد است و بخش زیادی از کالاهایی که به عنوان قاچاق شناخته می‌شود، در اصل تقلبی است.

سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز در ادامه با اشاره به حوزه لوازم خانگی و جود این موضوع در این حوزه نیز اظهار کرد: این موضوع در حوزه لوازم خانگی صدق می‌کند و بخشی از کالاهای کره‌ای، در اصل تقلبی هستند.

وی در این راستا تصریح کرد: در حال حاضر کارتن خالی یخچال و فریزرهای کره‌ای حتی تا چند میلیون تومان هم در فروشگاه‌های اینترنتی فروخته می‌شود که ادعای تقلبی بودن کالاها را تایید می‌کند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود