افزایش یک میلیارد متر مکعبی ظرفیت تاسیسات آب بخش صنعت

وزیر نیرو با بیان اینکه مجموع کل تأسیسات آب بخش صنعت تا سال گذشته ٢.٧ میلیارد متر مکعب بود، اظهار کرد: هم‌اکنون یک میلیارد متر مکعب به این ظرفیت افزوده شده است.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو از تدوین برنامه ٢٠ ساله در بخش‌های آب و برق وزارت نیرو خبر داد و گفت: سند جامع ٢٠ ساله بخش برق مورد بازدید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و باید  با استراتژی، برنامه و اقدامات مشخص به مرحله اجرا در بیاید.

وی ضمن اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «سال جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب، مسئولیت وزارت نیرو در این خصوص را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: مجموع کل تأسیسات آب بخش صنعت تا سال گذشته ٢.٧ میلیارد متر مکعب بود که با اجرای یک بند قانونی تا امروز یک میلیارد متر مکعب به این ظرفیت افزوده شد و تا چند برابر دیگر نیز قابل افزایش است.

وزیر نیرو در ادامه نظام تعرفه گذاری آب و برق را یک نظام منسجم عنوان و روح حاکم بر اصلاحات در این بخش را حمایت از عامه مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر همچنین اصلاح الگوی مصرف در کشور برشمرد و از شر کت‌های زیر مجموعه وزارت نیرو خواست از دریافت هرگونه هزینه و تعرفه اضافی که مصوبه و ابلاغ قانونی ندارد بپرهیزند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود