انجام ۲۲۶ پروژه زیربنایی بافت‌های فرسوده در راستای محرومیت‌زدایی

واکاوی آمارهای وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان بیش از یک‌هزار روز از عمر دولت سیزدهم حاکی از انجام ۲۲۶ پروژه زیربنایی بافت‌های فرسوده در راستای محرومیت زدایی است.

براساس واکاوی آمارهای وزارت راه و شهرسازی در مدت زمان بیش از یک‌هزار روز از عمر دولت سیزدهم آمار نوسازی بافت‌های فرسوده تا واگذاری زمین و ساخت بیمارستان شاهد افزایش 8 برابری بوده است که براین اساس می توان به نوسازی ۱۸۱ هزار واحد مسکونی فرسوده اشاره کرد.

در این راستا می‌توان به انجام ۱۶۲ پروژه روبنایی بافت‌های فرسوده در راستای محرومیت زدایی یعنی اتمام ۵۶ درصد از پروژه های ناتمام نیز اشاره داشت.

همچنین می‌توان به انجام ۲۲۶ پروژه زیربنایی بافت‌های فرسوده در راستای محرومیت زدایی اشاره کرد که با این اوصاف ۷۴ درصد از پروژه های ناتمام در ابتدای دولت به اتمام رسیده است.

گفتنی است در ابتدای دولت سیزدهم ۳۰۶ پروژه انجام نشده وجود داشت که طی یک‌هزار روز دولت سیزدهم ۲۲۶ پروژه به اتمام رسیده و در حال حاضر ۸۰ پروژه در حال اجرا است.

از سوی دیگر نهضت آسفالت معابر خاکی از ابتدای دولت سیزدهم اجرایی شد که در همین راستا بهسازی ۲ هزار و ۵۰ کیلومتر آسفالت معابر بافت‌های فرسوده در این مدت در دستور کار قرار گرفت.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود