تدوین و ابلاغ قوانین جدید در حوزه رمزارزهای دیجیتال

وزارت خزانه‌داری ایالات‌متحده و سرویس خدمات درآمد داخلی در نهایت مقررات نهایی الزامات گزارش مالیاتی برای کارگزاران در فروش و مبادله دارایی‌های دیجیتال را منتشر کردند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا و سرویس خدمات درآمد داخلی (IRS)  با انتشار گزارش مالیاتی برای کارگزاران در فروش و مبادله دارایی‌های دیجیتال قوانین مالیاتی برای دارایی‌های دیجیتال را نهایی کرد.

براین اساس، این قوانین کارگزاران ارزهای دیجیتال را به این امر ملزم می‌کند تا درآمد ناخالص فروش دارایی‌های دیجیتالی را که از سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد، برای تمام فروش‌های خود در سال ۲۰۲۵ گزارش کنند.

همچنین کارگزاران ملزم هستند تا اطلاعاتی را در مورد مبنای مالیاتی برای دارایی‌های دیجیتالی خاص که از سال ۲۰۲۷ شروع می‌شود برای فروش در سال ۲۰۲۶ گزارش کنند.

 گفتنی استريال با اجرای الزامات گزارش‌دهی قانونی، این مقررات نهایی به مالیات‌دهندگان این امکان را می دهد تا مالیات‌ها را بر اساس قانون فعلی راحت‌تر بپردازند و در عین حال فرار مالیاتی سرمایه‌گذاران ثروتمند را کاهش دهند.

طبق گزارش بیزنس، مقررات جدید پس از برگزاری جلسه استماع عمومی توسط وزارت خزانه‌داری و سرویس خدمات درآمد داخلی و بررسی بیش از ۴۴هزار نظر در پاسخ به قوانین پیشنهادی تدوین شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود