رکورد گینس در دستان «همستر کامبت»؟!

بازی تلگرامی «همستر کامبت» مدعی شده است که سومین اپلیکیشن در تاریخ محسوب می‌شود که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر دست یافته است.

دستیابی به ۱۵۰ میلیون کاربر در دنیای فناوری، یک نقطه عطف انحصاری محسوب می شود و می توان گفت تنها موفق‌ترین پلتفرم‌ها، به چنین نقطه عطفی دست پیدا می‌کنند.

براین اساس ظهور «همستر کامبت»، یکی از موفق‌ترین داستان‌های سال ۲۰۲۴ محسوب می شود.

شاید جالب باشد که بدانید، در سال ۲۰۱۶،  بازی موبایلی واقعیت مجازی «پوکمون گو»ظرف مدت ۳۳ روز، به ۱۵۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد و این رکورد را تا تابستان سال ۲۰۲۳ که اپلیکیشن «تردز» اینستاگرام، در مدت ۶ روز به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید، در اختیار داشت.

اپلیکیشن «تردز» اینستاگرام همچنان این رکورد را در اختیار دارد اما از سوی دیگر بازی تلگرامی «همستر کامبت»، براین امر مدعی است که سومین اپلیکیشن در تاریخ محسوب می شود که به سرعت از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

براین اساس، سباستین بورژه، یکی از موسسان متاورس «سندباکس» به کوین تلگراف گفته است که رشد خیره کننده بازی‌های مبتنی بر تلگرام، گواهی بر سرعت نوآوری است و اینکه بازی‌هایی مانند «همستر کامبت»، رویکرد نسبت به بازی‌های کلیک برای کسب درآمد را از نو ابداع کردند.

در واقع مکانیک‌های درون بازی «همستر کامبت»، به محتوای یوتیوب این بازی و پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مرتبط است و در نتیجه، صفحه یوتیوب «همستر کامبت» از شمار اشتراک‌های «مستر بیست» که پرمشترک‌ترین کانال یوتیوب است، فراتر رفته است.

براین اساس می توان گفت: این تیم به عنوان نخستین کانال یوتیوب که در مدت یک هفته، بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کرد، خواستار ثبت رکورد جهانی گینس شده است.

 یک کارشناس یوتیوب نیز به کوین تلگراف گفته است که «همستر کامبت»، در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار ویو، درآمد تبلیغاتی از کانال یوتیوب خود کسب می‌کند.

این کانال از زمان آغاز به کار در ۲۴ ماه مه تا ۲۶ ژوئن،، ۴۷۳ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۸۵۸ ویو داشته و ۵.۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. درآمد تبلیغاتی روزانه افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار در چند روز اول، به میزان قابل توجهی طی ماه گذشته افزایش یافته است.

کوین تلگراف نیز گزارش داده است که طبق داده‌های «سوشیال بلید» این کانال، روزانه به طور میانگین ۲۱ میلیون ویو در دو هفته گذشته داشته است که با پرداخت درآمد تبلیغاتی روزانه ۲۳۰ هزار دلار طی ۱۴ روز گذشته برابر است.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود