بیش از ۲۸۰ شرکت دارای مجوز واردات تلفن همراه هستند

سخنگوی سازمان تعزیرات با تاکید بر اینکه امر واردات بخصوص واردات گوشی تلفن همراه امری تخصصی است، اظهار کرد: بیش از ۲۸۰ شرکت دارای مجوز واردات تلفن همراه هستند.

علیرضا اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات در گفت‌وگویی با اشاره به تبدیل موبایل به یک کالای گران‌قیمت، اظهار کرد: نکته ای که در این میان مطرح می شود آن است که با توجه به این موضوع هر فردی می‌تواند برای واردات مجوز بگیرد و گوشی تلفن همراه وارد کند.

وی در این راستا افزود: این امر سبب بروز مشکلاتی از قبیل وجود و ورود کالای تقلبی، ریپک و عدم الزام به خدمات را بوجود آورده است.

اسفنانی تصریح کرد: این در حالیست که در هر حوزه‌ای، چنانچه به صورت تخصصی کار انجام شود، آثار مثبت و قابل قبولی برای جامعه در پی دارد.

وی با تاکید بر اینکه اگر کار واردات تلفن همراه که یک کار کاملا تخصصی است، توسط شرکت‌های متخصص در این حوزه که از سوی شرکت‌های مادر، دارای نمایندگی هستند،  صورت بگیرد، علاوه بر اینکه کالای تقلبی، ریپک و قاچاق از بازار جمع خواهد شد به ما هم در تنظیم بازار و خدمات‌رسانی به مردم کمک خواهد کرد، افزود: امروز بیش از ۲۸۰ شرکت دارای مجوز در حوزه واردات تلفن همراه هستند.

سخنگوی سازمان تعزیرات همچنین با بیان اینکه تعداد برندهای فعال در حوزه موبایل محدود است، اظهار کرد: با توجه به این که موبایل یک کالای تخصصی است باید واردات آن توسط شرکت‌هایی که نمایندگی رسمی هستند صورت بگیرد که این امر سبب می شود در حوزه تامین قطعات، گارانتی و خدمات مشکلات به حداقل برسد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود