بهسازی۳ آزادراه راهبردی با ۳.۵ همت اعتبار

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: طرح بهسازی آزادراه‌های قم- کاشان، کاشان- اصفهان و زنجان_ تبریز با اعتباری بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال ( ۳.۵ همت) اجرایی می‌شود.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در حاشیه بازدید از طرح بهسازی آزادراه قم - کاشان - اصفهان، از اجرایی شدن طرح بهسازی سه آزادراه استراتژیک کشور خبر داد و گفت: در قالب این طرح ملی که در راستای مشارکت با بخش خصوصی و به‌منظور ارائه سطح سرویس مناسب به کاربران جاده‌ای صورت گرفته، آزادراه‌های قم- کاشان، کاشان - اصفهان و زنجان - تبریز بهسازی می‌شوند.

وی با بیان اینکه میزان اعتبار اجرایی این سه پروژه بزرگ عمران جاده‌ای را بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال (۳.۵ همت) است، افزود: در حال حاضر به منظور تسریع درروند اجرایی طرح، ۵ اکیپ در محور آزادراه قم- کاشان و ۶ اکیپ اجرایی در آزادراه زنجان-تبریز، در حال فعالیت هستند.

امانی در این راستا تصریح کرد: با توجه به همت جمعی عوامل اجرایی، مقاطع ضروری از آزادراه قم- کاشان_ اصفهان، تا پایان سال جاری با اقدامات ترمیمی بهسازی شوند.

وی همچنین به اقدامات گسترده در راستای تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه‌های کشور اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۰۰ اکیپ اجرایی جهت بهسازی ۳۴ هزار کیلومتر راه شریانی در کشور مشغول به فعالیت هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه حجم اعتبارات اجرایی جهت تحقق شعار نهضت آسفالت در سطح راه‌های کشور را افزون بر ۲۰۰ هزار میلیارد ریال (۲۰ همت) است به موضوع سفرهای اربعین اشاره کرد و گفت: طبق اقدامات گسترده‌ای در راستای بهسازی، ایمن‌سازی و… مسیرهای جاده‌ای منتهی به مرزهای اربعینی کشور در حال اجراست که تا ۲۰ روز پیش از شروع سفرها ادامه خواهد یافت.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به اقدامات صورت گرفته در راستای امور رفاهی زائرین، توسط سازمان متبوع در پایانه‌های مرزی با کشور عراق اشاره کرد و گفت: نصب و استقرار سایبان‌های جدید، دستگاه‌های آبسرد کن، احداث سرویس‌های بهداشتی و…در پایانه‌های مرزی، در زمره اقدامات این سازمان جهت امور رفاهی زائرین عزیز است.

امانی تصریح کرد: جهت حمل‌ونقل زائران عزیز اربعین حسینی در پیک (اوج) سفرهای بازگشت، ۹ هزار دستگاه اتوبوس نیاز است که با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت‌ها، سازمان‌های نظامی و… امیدواریم بتوانیم بهتر از سالیان گذشته به زوار گرامی ارائه خدمت کنیم.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود