پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین در ۳ مرز باشماق، خسروی و تمرچین

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین در ۳ مرز باشماق، خسروی و تمرچین خبر داد.

حمیدرضا شهرکی ثانوی،  معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در بخش‌های مختلفی عهده‌دار مسئولیت جهت برگزاری همایش عظیم اربعین حسینی است که مهم‌ترین آن حوزه حمل‌ونقل زائران به حساب می آید، اظهار کرد: در سال 1402 تعداد دو میلیون و ۱۰۰ هزار جابه‌جایی زائرین اربعین از مبادی داخل کشور به مرزهای اربعینی و نیز بالعکس از مرزهای اربعینی به مقاصد داخل کشور جهت شرکت در همایش اربعین توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی صورت پذیرفته است.

وی در این راستا تصریح کرد: طی امسال نیز باید مدیریت قوی‌تری برای انتقال زائران داشته باشیم، که براین اساس برای نخستین‌بار پیش‌فروش بلیت‌های برگشت در مرزهای خسروی، باشماق و تمرچین را خواهیم داشت.

شهرکی ثانوی در ادامه ضمن اشاره به مشارکت مردمی در امر حمل‌ونقل و در قالب طرح سفرهای اشتراکی «نذر سفر» گفت: از افرادی که از خودروهای شخصی جهت تردد استفاده می‌کنند چنانچه ظرفیت خالی در وسیله نقلیه خود دارند، و تمایل به جابه‌جایی زائرین را دارند، تقاضا می‌شود در این امر مهم مشارکت کنند.

وی همچنین افزود: از سکوهای اینترنتی عرضه کننده خدمات جابه‌جایی مسافرین نیز، در جابه‌جایی زائران کمک خواهد گرفته شد.

شهرکی همچنین از برگزاری دو مانور گسترده پیش از آغاز همایش عظیم اربعین خبر داد و اظهار کرد: آنچه در بخش حمل‌ونقل محقق می‌شود با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که سرمایه‌گذاری در این حوزه را بر عهده‌دارند لذا با برگزاری جلسات جهت هماهنگی و مشارکت تشکل‌ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه، امید است که بهترین خدمات را به زائران حسینی ارائه کنیم.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود