لزوم سنددار شدن تمام اموال و اراضی دستگاه‌های اجرایی تا پایان مهر 1403

دادستان تهران تاکید کرد: تمام اموال و اراضی دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان مهرماه سنددار شوند.

علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه خوشبختانه کار صدور اسناد برای اراضی استان با تلاش و همکاری دستگاه‌های اجرایی و هم‌افزایی خوبی که دارند سرعت گرفته است، اظهار کرد: از این رو اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان برای صدور اسناد اراضی باقیمانده اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از این ظرفیت، حداکثر استفاده را داشته باشند تا به نقطه مطلوب برسیم.

وی در این راستا تصریح کرد: براین اساس مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند حداکثر ظرف مدت یک ماه اسناد و مدارک خود را جهت صدور سند برای اراضی و املاک دستگاه متبوع خود به اداره کل ثبت‌اسناد استان تهران ارائه دهند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران تاکید کرد: اداره کل ثبت‌اسناد استان نیز باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه نسبت به صدور اسناد کاداستر برای املاک و اراضی دستگاه‌های اجرایی و دولتی اقدام کند.

وی با اشاره به لزوم تسریع در صدور این اسناد اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته انتظار داریم تا پایان مهرماه سال جاری سند دفترچه‌ای و یا اراضی بدون سند در استان نداشته باشیم و بدیهی است که در صورت اهمال و یا ترک فعل مدیران دستگاه‌های اجرایی در این رابطه، از باب ترک فعل با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود