بانک‌ها تسهیلات نهضت ملی مسکن را قفل کرده‌اند

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران از قفل شدن تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط بانک‌ها خبر داد و گفت: بانک مسکن با پروژه‌های مسکن مهر ارتقا یافت و با توجه به وضعیت تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن، متاسفانه تسهیلات این طرح قفل شده است.

ایرج رهبر، رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران در اظهاراتی با بیان اینکه یکی از معضلات نهضت ملی مسکن تامین منابع مالی است، گفت: براین اساس انبوه‌سازان به وزارت راه  وشهرسازی پیشنهاد داده اند تا بمنظور خروج از بن بست منابع مالی از خیر بانک ها بگذرید و تامین مالی را به بخش خصوصی و انبوه‌سازمان واگذار کنید.

وی در این راستا اظهار کرد:  ما به لحاظ فنی و مالی می‌توانیم با یک برنامه برد-برد پروژه‌های نهضت ملی مسکن را پیش ببریم.

رهبر اظهار کرد: بانک مسکن با پروژه‌های مسکن مهر ارتقا یافت و با توجه به وضعیت تامین منابع مالی نهضت ملی مسکن، متاسفانه تسهیلات این طرح قفل شده است.

وی در این راستا تصریح کرد: در حالی که پروژه‌ها پیشرفت 50، 60، 70 و 90 درصدی دارند، اما بانک‌ می‌گوید دیگر منابع نداریم.

رئیس هیئت مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران  همچنین افزود: بانک‌ پرداخت تسهیلات را متوقف کرده‌ است و از سوی دیگر ‌بهانه بانک این است که 4 متقاضی در یک پروژه برای فروش اقساطی مراجعه نکرده و به همین دلیل حساب انبوه‌سازان را مسدود می‌کنند!

رهبر ادامه داد: بر این امر اعتقاد داریم که باید یک جایگزین برای فردی که واحد مسکونی را فروش اقساطی نکرده، معرفی شود و دلیلی ندارد که حساب انبوه‌سازان و پیمانکاران که هیچ دخل و تصرفی در این فرآیند ندارند، مسدود شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود