سود ایرلاین‌ها از پروازهای اربعین چقدر است؟/ تامین ارز اربعین ایرلاین‌ها طی هفته آتی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه سود ایرلاین‌ها از قیمت ۱۰ میلیونی پروازها، یک میلیون تومان است، اظهار کرد: طی هفته آینده، مشکل تامین ارز ایرلاین‌ها با هماهنگی به عمل آمده، رفع می‌شود.

محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگویی پیرامون این موضوع که با توجه به اتفاقات اربعین سال گذشته و گران‌فروشی بلیت پروازها توسط برخی ایرلاین ها به واسطه نبود مسافر در هفته اول پروازها از نجف به تهران و در هفته دوم از تهران به نجف، سازمان هواپیمایی چه برنامه ای برای جلوگیری از نابه سامانی دارد، گفت: در ایام اربعین طی یک بازه زمانی دو سه روزه در مسیر پروازهای رفت و دو سه روز پروازهای برگشت دچار خلا  می شویم.

وی در این راستا تصریح کرد: بمنظور رفع این خلأ، شرکت های هواپیمایی در بازه اشاره شده بلیت پروازها را با قیمت مناسب تری می فروشند که تجربه نشان داده مردم از آن استقبال می کنند.

محمدی بخش تاکید کرد: البته مردم باید از قبل اقدام به خرید بلیت کنند و خرید بلیت پای پرواز ممکن نیست.

وی همچنین درباره نیاز ایرلاین ها به ارز در ایام اربعین، گفت: برای یک بازه زمانی یکساله، شرکتهای هواپیمایی نیازمند یک میلیارد دلار ارز هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: در اربعین شرکت های هواپیمایی بلااستثنا باید هزینه های فرودگاه نجف را به صورت نقدی پرداخت کنند که به ازای هر 10 میلیون تومان قیمت بلیت ،6 میلیون تومان است.

وی در ادامه با اشاره به مذاکره با بانک مرکزی درباره تامین ارز مورد نیاز شرکت ها گفت: طی هفته آینده، مشکل تامین ارز ایرلاین ها با هماهنگی به عمل آمده، رفع می شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود