۸۸ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در حراج‌های خرده فروشی فروخته شده‌اند

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی از فروش۸۸ میلیارد تومان کالاهای اموال تملیکی در حراج‌های خرده فروشی از خردادماه سال گذشته تا کنون خبر داد.

حسن خالقی، مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در گفت‌وگویی با اشاره به ارزش کارشناسی کالاهای عرضه شده در حراج‌های خرده‌فروشی اظهار کرد: ارزش این کالاها در حدود ۵۰ میلیارد تومان است که این رقم با ارائه پیشنهاد از سوی شرکت‌کنندگان به ۸۸ میلیارد تومان رسید.

وی در این راستا تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار پیشنهاد قیمت برای کالاها از سوی شرکت‌کنندگان در این حراج‌ها ارائه شد که رقم قابل توجهی است.

خالقی ادامه داد: نزدیک به ۱۲ هزار مورد کالا در حراج‌های خرده‌فروشی عرضه شده است.

وی همچنین با بیان اینکه حراج خرده فروشی لوازم خانگی برخط که از خردادماه سال 1402 به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، کالاهای مختلفی از جمله لوازم برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر موارد را عرضه کرد، افزود: براین اساس ۱۱ هزار و ۳۷۳ مورد کالا در این حراج‌های برخط به فروش رفت و خریداران اقدام به دریافت کالاها از انبارهای این سازمان کردند.

مدیر سامانه حراج خرده‌فروشی الکترونیکی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی همچنین از برگزاری هفتگی حراج‌ها در استان‌های مختلف خبر داد و گفت: حراج‌ها از طریق سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی برگزار می‌شود.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود