رفع مشکلات تردد متقاضیان شهرهای جدید در آینده نزدیک

با بهره‌برداری از تست گرم متروی پرند و راه اندازی ایستگاه میانی متروی هشتگرد بخش زیادی از مشکلات متقاضیان در شهرهای اطراف تهران برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار روزمرگی اقتصاد، بالاخره بعد از چند سال چشم انتظاری امروز شاهد انجام تست گرم متروی پرند با حضور وزیر راه‌وشهرسازی هستیم که با انجام موفقیت آن شاهد بهبود وضعیت ساکنان این شهرها خواهیم بود.

امروز علاوه بر انجام تست گرم متروی پرند، شاهد راه اندازی ایستگاه میانی متروی تهران _ هشتگرد هم بودیم که با بهره برداری از آن شاهد تسهیل در رفت و آمد متقاضیان استان البرز خواهیم بود.

تسهیل و تسریع در رفت و آمد متقاضیان از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت عمران شهرهای جدید است.

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید  گفته است: در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات به متقاضیان به ویژه هشتگرد امروز شاهد افتتاح یکی از ایستگاه‌های میانی خط تهران _ هشتگرد هستیم.

وی ادامه داد با توجه آنکه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از اولویت‌های شهرهای جدید هست بحث حمل ونقل سریع ایمن و آسان برای این شرکت بسیار با اهمیت است.

او می‌گوید: خدمات بین ایستگاه‌ها هم باید شکل بگیرد و خدمات حمل ونقلی درون شهری و اتصال به مناطق سکونتگاه‌ها، از جمله برنامه‌های شرکت عمران شهر جدید است.

با راه اندازی خط متروی پردیس بخش عمده‌ای از مشکلات متقاضیان در شهرهای اطراف تهران برطرف می‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود