پاییز 1403 دیرتر آغاز می‌شود

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه فرآیند کاهش دما از ۱۷ شهریور ماه در اکثر نقاط کشور آغاز شده است گفت، اما با توجه به این موضوع پاییز امسال گرم و کم‌بارش خواهد بود.

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز کاهش دما در اکثر نقاط کشور از روز گذشته و همچنین تداوم آن، اظهار کرد: روزهای یکشنبه (۱۸ شهریور) و دوشنبه (۱۹ شهریور) در ارتفاعات البرز و روز سه‌شنبه (۲۰ شهریور) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی در این راستا تصریح کرد: فردا در برخی مناطق شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق و روز چهارشنبه (۲۱ شهریور) در نوار شرقی کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، گاهی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی با بیان اینکه طبق نقشه‌های هواشناسی، پاییز امسال دیرتر از حد معمول آغاز می‌شود، افزود: براین اساس و علاوه بر کاهش میزان بارش‌ها، گرمای بالاتر از حد معمول را نیز در سومین فصل سال تجربه خواهیم کرد.

ضیائیان همچنین اظهار کرد: آسمان تهران امروز، صاف و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد و فردا صاف و وزش باد، در بعد از ظهر افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۱۹ و ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود