آمادگی ایران برای به اشتراک گذاری تجربیات در حوزه مالیاتی بریکس

رئیس سازمان امور مالیاتی در نشست ایجاد مجمع مالیاتی بریکس تاکید کرد: ایران آماده است تا تجربیات و دانش خود را با شرکای بریکس به اشتراک بگذارد تا کارایی کار مشترک را بهبود بخشد.

طبق توافق رؤسای سازمان‌های مالیاتی کشورهای بریکس در مسکو که با حضور سید محمد هادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، این مجمع جایگزین نشست‌های سالانه کارشناسان و رؤسای سازمان‌های مالیاتی کشورهای عضو خواهد شد و فعالیت مستمر کارگروه‌های توسعه مدیریت مالیاتی در حوزه‌های اشخاص، داده‌ها و فناوری را تضمین می‌کند.

گفتنی است، بنا بر اعلام سرویس خدمات مالیاتی فدرال روسیه (FTS)، این توافق، فرایند تعامل بین اعضای گروه بریکس در حوزه مالیاتی را قاعده‌مند می‌کند.

دانیل اگوروف، رئیس سرویس خدمات مالیاتی فدرال روسیه در این نشست از کشورهای بریکس به دلیل کار مشترک آنها در مورد توافق نامه قدردانی کرد و گفت: ایجاد مجمع خدمات مالیاتی گام مهمی در جهت تقویت همکاری بین کشورهای این گروه است.

ایجاد دبیرخانه دائمی سازمان‌های مالیاتی کشورهای عضو نیز در این نشست که در غیاب خبرنگاران برگزار شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست، سید رئیس سازمان امور مالیاتی کشور تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران آماده است تا تجربیات و دانش خود را با شرکای بریکس به اشتراک بگذارد تا کارایی کار مشترک را بهبود بخشد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود