پرداخت وام مسکن۱۵۰ میلیون تومانی به کم‌ درآمدها

معاون بنیاد مسکن از پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام مسکن به کم‌ درآمدها خبر داد و گفت: طی یک سال گذشته۲۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحویل داده شده است.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای تعهدات خود در بخش احداث مسکن محرومان در بخش شهری به دنبال تأمین منابع از سازمان برنامه و بودجه و همچنین منابع داخلی بنیاد و حساب ۱۰۰ امام (ره) است، اظهار کرد: در یک سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان از منابع داخلی بنیاد مسکن برای مسکن محرومان در بخش شهری اختصاص یافته است.

وی در این راستا تصریح کرد: طبق تفاهم نامه صورت گرفته با سازمان ملی زمین و مسکن ساخت ۵۰ هزار واحد در برنامه بود که از این میزان تاکنون ۱۷ هزار واحد تعیین‌تکلیف شده و در مراحل ساخت قرار گرفته است.

سهرابی ادامه داد: بمنظور اجرای این بخش برای هر واحد بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است که در فرآیند واگذاری از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه به دیگر اقدامات آن بنیاد در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد مسکن با کمیته امداد امام (ره) برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد با سازمان بهزیستی به امضا رسیده است که هم اکنون و در مجموع از تعداد کل ۴۰ هزار واحد تفاهم شده ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

 

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود