تکذیب اجاره پشت‌بام‌ها به مردم

رئیس اتحادیه مشاوران املاک اخبار منتشر شده درباره اجاره پشت بام به مردم را تکذیب کرد و گفت: در نیمه دوم سال اتفاق خاصی در بازار مسکن روی نخواهد داد.

کیانوش گودرزی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک در گفتگویی با بیان اینکه طی سال گذشته 2500 بنگاه املاک بدون پروانه در تهران شناسایی شده اند، گفت: براین اساس طی 6 ماه امسال نیز 800 بنگاه غیرمجاز شناسایی شده است.

وی در ادامه پیرامون تخلف برخی بازرسان اتحادیه مشاوران املاک در رابطه با بنگاه‌های املاک فاقد مجوز، نیز اظهار کرد: حدود 150 بازرس در اتحادیه وجود دارد که از این تعداد 5 بازرس کارمند اتحادیه هستند.

گودرزی افزود: در واقع برخی از بازرسان اتحادیه مشاوران املاک مرتکب تخلفاتی شده اند که این افراد را از فرآِیند بازرسی حذف کرده ایم و در برخی موارد بسته به نوع تخلف نیز آنها را به مراجع قضایی ارجاع داده ایم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در ادامه ضمن تکذیب اجاره پشت بام‌ها، گفت: چیزی تحت عنوان اجاره پشت‌بام یا پشت‌بام خوابی نداریم.

وی در این راستا تصریح کرد: البته کارگران فصلی در ساختمان‌های نیمه تمام حضور دارند که به این نمی‌توانیم بگوییم پشت‌بام خوابی.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک در ادامه درباره این موضوع که برخی دفاتر بزرگ املاک برای همه شعب خود پروانه کسب ندارند، نیز اظهار کرد: یکی از دفاتر بزرگ املاک فقط دو شعبه جوازدار دارد ویک دفتر املاک نیز به دلیل تخلفات مبلغ 35 میلیارد تومان جریمه و دفتر نیز پلمب شد.

 

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود