ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان انتظامی در سه سال آینده

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی از ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن برای کارکنان انتظامی خبر داد و گفت: این تعداد مسکن در مدت سه سال ساخته خواهد شد.

سردار احمدرضا رادان روز شنبه در حاشیه رژه رسته‌های انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی افزود: بر اساس پایش، مهمترین دغدغه مجموعه انتظامی موضوع مسکن است که برنامه‌های مناسبی برای رفع این دغدغه داریم.

وی ادامه داد: برای رفع این دغدغه با مسئولان دولت از جمله وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسات مکرر داشتیم که همراهی خوبی انجام شد. طبق این جلسات و برنامه‌های انجام شده، قرار است ۱۰۰ هزار واحد مسکون در سه سال آینده ساخته شود.

فرمانده کل انتظامی درباره موضوع مقابله با سارقان گفت: تعداد سرقت‌ها زیاد است و اینطور تعبیر می‌شود که سرقت برای برخی سارقین به شغل تبدیل شده است.

سردار رادان تاکید کرد: همه سارقان شناسایی شده‌اند و با هماهنگی ریاست قوه قضاییه سارقان به صورت هوشمند مورد رصد قرار خواهند گرفت.

وی تشریح کرد: طبق هماهنگی انجام شده مقرر شد این سارقان در هر ساعت و در هر مکان قابل دسترس و دستگیری باشند.

سردار رادان تاکید کرد: از مردم هم تقاضا داریم اموال خود را در معرض دید و دسترسی سارقان قرار ندهند و با تجهیزات هوشمند و با هوشیاری از اموال خود مراقبت کنند.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود