سامانه اطلاعات زمین پروژه نهضت ملی مسکن راه اندازی شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه داشبورد اطلاعات تامین زمین در راستای تامین اراضی مورد نیاز پروژه‌های ویلایی نهضت ملی مسکن راه اندازی شده است.

ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار روزمرگی اقتصاد، با بیان اینکه در صورتی که سازمان‌ها ساختار درستی داشته باشند به طور قطع به اثربخشی کامل می‌رسد گفت: مدیریت دانش، مدیریت استعدادها، اولویت‌بندی درست نیروی انسانی و منابع، قطعا به رسیدن سازمان به اهدافش کمک خواهد کرد.  

وی افزود: زمین و مسکن را به عنوان مهمترین وظیفه سازمان ملی زمین و مسکن و بخشی از هدف وزارت راه و شهرسازی وظیفه‌ای بسیار سنگین توصیف کرد که با تلاش تک تک کارکنان این مجموعه به انجام رسیده است.  

مالکی بیان کرد: سامانه داشبورد مدیریت ارزیابی اطلاعات تامین زمین برای طرح و واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن اجرایی شده و ایجاد یک سامانه اطلاعاتی جامع برای کلیه زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی نیازمند هدف‌گذاری درست و تعیین برنامه دقیق برای افرادی است که ارزیابی می‌شوند.  

وی همچنین برای همراهی در ایجاد یک سامانه کلی جهت مدیریت پایگاه اطلاعاتی و ارزیابی کارکنان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی اعلام آمادگی کرد.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود