۴۵۰۰ خانوار روستایی در زنجان از تسهیلات طرح ویژه بهسازی استفاده کردند

خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: طی سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان استفاده کردند.

رضا خواجه‌ای گفت: در سطح استان زنجان، ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی شناسایی شده و تا به امروز ۵۲ هزار واحد مسکونی روستایی برابر با ۵۶ درصد، توسط بنیاد مسکن استان مقاوم سازی شده است.

وی اظهار کر: پیش بینی می‌شود تمام واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان تا سال ۱۴۱۰ مقاوم سازی شود.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: اجرای طرح ویژه بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی گامی استوار در راستای توسعه امکانات عمرانی و بهبود کیفیت مساکن روستایی است.

خواجه‌ای تاکید کرد: احداث مسکن مقاوم و با دوام روستایی، تلاش در حفظ هویت معماری بومی مسکن روستایی، تامین مسکن متناسب با نیاز روستائیان، حفظ هویت و سیمای عمومی روستاها، تلاش در بهینه‌سازی مصرف انرژی در مسکن روستایی و ترویج فرهنگ بیمه به روستائیان امری مهم و ضروری است.

وی افزود: در سال جاری چهار هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی از تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در سطح استان استفاده کردند که اعتبار اختصاص یافته به این متقاضیان با همکاری بانک‌های عامل، ۹۰میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان ابراز کرد: در سال جاری تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی با کارمزد ۵ درصد تا سقف ۲۰۰میلیون تومان از اعتبار سال ۱۴۰۱ به واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در استان اختصاص یافت.

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود