معرفی مشاغل پردرآمد؛

بلاگری چیست و چطور انجام می‌شود؟

دنیای امروز دنیای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است و بسیاری به راحتی می توانند از این طریق برای خود درآمد داشته باشند، آن هم شاید درآمدهای هنگفتی که کسی فکرش را هم نکند. در این میان شغل بلاگری نیز به چشم می خورد که پیش از هر چیزی به این پرسش پاسخ خواهیم داد که؛

بلاگری چیست و به چه کسی بلاگر گفته می‌شود؟

در واقع بلاگر افرادی هستند که در زمینه های مختلف تولید محتوا می کنند.

با توجه به این موضوع در صورتی که فردی یک محتوای متنی و یا تصویری تولید می کند بلاگر است و در صورتی که محتوای ویدئویی تولید می کند و به اشتراک میگذارد به آن فرد ولاگر گفته می شود.

پس؛ بین بلاگر و ولاگر تفاوت وجود دارد اما در ایران به دلیل استعمال بیش از حد، به هر دو گروه تولید کننده محتوای متنی و فیلم بلاگر گفته می شود.

 

انواع بلاگر

شاید در وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی بلاگرهای متعددی را دیده باشید اما بلاگر انواع مختلفی دارد که هر کدام در زمینه خاصی فعالیت می کنند.

از جمله اصلی ترین مهارت های بلاگرها که تمام این افراد باید داشته باشند توانایی در جذب افراد به وسیله محتوای تولید شده و تعامل با افراد است.

  •  فشن بلاگر

 این نوع از بلاگرها در زمینه مد و لباس فعالیت دارند. افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند هم می توانند زنان باشند و هم مردان.

اگر یک فشن بلاگر بتواند مخاطبان زیادی کسب کند و تعامل خوبی با آن ها بر قرار کند درامد بسیار زیادی می تواند کسب کند.

  •  بلاگر غذا

بلاگر غذا یا تیسترها و یا فود بلاگر فرقی نمی کند همه به یک معناست. کاری بسیار جذاب و خوشمزه و صد البته با درامد بالا.

  • بیوتی بلاگر

به تمام افرادی که در حوزه آرایش و زیبایی کار می کنند بیوتی بلاگر گفته می شود.

  • بلاگر طنز

یکی از پر مخاطب ترین کاری های بلاگری، حوزه طنز است. شاید افرادی را دیده باشید که تولید محتوا طنز مثل دابسمش و یا جک می کنند.

  •  بلاگر اقتصادی

افرادی هستند که در زمینه بورس و یا آموزش کسب و کار و یا بازاریابی فعالیت می کنند. حوزه کار این افراد معمولا کمک به کسب درآمد هست و هر آنچه که پیرامون این حوزه می باشد.

  • کمال‌گراها

این افراد کسانی هستند که وقت زیادی برای تولید عکس و فیلم می‌گذارند. تقریبا تمام بلاگرها این کار را انجام می‌دهند ولی کمال‌گراها به زمینه و موضوع خاصی پایبند هستند و به عالی‌ترین شکل آن را اجرا می‌کنند.

  •  عاشقان سفر

 صفحه‌‌‌ بلاگرهای سفر و ماجراجویی را همه ما دیده ایم. وقتی وارد صفحه‌‌‌های آنها ‌می‌شویم، عکس‌‌‌های زیبا از شهرها و کشورهای مختلف را می‌بینیم و حس ‌می‌کنیم که آنها همیشه در سفر هستند.

  •  بلاگرهای جذاب

 این بلاگرها معمولا زندگی جذابی دارند یا این طور که صفحه‌‌شان نشان می‌دهند، در زندگی‌‌ خود مشکلی ندارند.

  •  بلاگرهای باهوش

این بلاگرها از هشتگ‌‌‌های مناسبی استفاده می‌کنند و سعی می‌کنند افراد درستی را هم دنبال کنند. کیفیت محتوای آنها متوسط است و تصاویر جذاب و خارق العاده‌ای هم ندارند. آنها متعهد به موضوع خاصی نیستند و با موضوع‌‌‌های مختلفی تولید محتوا می‌کنند. این بلاگرها به صفحه اینستاگرام‌‌شان متعهد هستند . به طور منظم تولید محتوا می‌کنند.

  •  بلاگرهای جنجالی

 این افراد به دلیل محتوایی که تولید می‌کنند، جنجال برانگیز ‌می‌شوند. فمینیست‌‌‌ها، فعالان حوزه‌‌‌های مختلف مثل محیط‌زیست، سلبریتی‌‌‌های پرحاشیه، هنرمندانی که آثار مدرن و ساختارشکنی تولید می‌کنند و فعالان اجتماعی در این گروه قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نام :*
پست الکترونیک :
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود

لیست قیمت رمزارزها به زودی راه اندازی می شود